ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПАСАЖИРА

Пасажир має право:

  • Пасажир має право отримувати своєчасну і правдиву інформацію про перелік послуг, які надаються, умови їх надання та маршрут руху.
  • Пасажир має право на безпечне та якісне перевезення.
  • Пасажир має право вимагати від перевізника виконання ним умов Договору перевезення.
  • Пасажир має право гарантовано перевозити: одну одиницю багажу В60 * Ш40 * Д40 см вагою до 30 кг і одну одиницю ручної поклажі до 10 кг у салоні транспортного засобу.
  • Пасажир має право вимагати відшкодування заподіяної, при здійсненні міжнародного перевезення, шкоди здоров’ю пасажира або пошкодження його багажу.

Пасажир зобов’язаний:

  • Пасажир зобов’язаний з’ясувати всю необхідну і цікаву для нього інформацію до придбання квитка, в тому числі інформацію про: виконання рейсу, точний маршрут, доступний сервіс в автобусі, необхідні документи для перетину кордону і т.д
  • Пасажир повинен з’явитися на посадку не пізніше, ніж за 30 хвилин до відправлення автобуса зазначеного у квитку.
  • На посадці пасажир зобов’язаний пред’явити дійсні проїзні документи: біометричний закордонний паспорт (закордонний паспорт, що має діючу візу для перетину кордону).
  • Під час руху пасажир повинен дотримуватися правил поведінки в громадських місцях, не заважати роботі екіпажу, не створювати незручності іншим пасажирам. У разі не виконання зазначених вимог, перевізник залишає за собою право висадити пасажира без відшкодування вартості квитка.
  • Дотримуватися встановлених правил перетину кордону держави, територією якої здійснюється міжнародне перевезення. У разі, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні, що викличе затримку рейсу, екіпаж автобуса має право продовжити рейс без пасажира, згідно розкладу руху автобуса без грошової компенсації за проїзд.
  • Бути присутнім при огляді багажу та іншого майна, що належать йому, а також при відборі зразків, проб речовин і матеріалів, що належать йому, для експрес-аналізу відповідними контролюючими органами.
  • Нести відповідальність за заподіяну з його вини шкоду, в тому числі за пошкодження або забруднення автобуса чи обладнання, яке належить перевізнику.
  • Повертатися в автобус в вказаний водієм час при зупинках по маршруту. У разі запізнення, екіпаж автобуса має право продовжити рейс без пасажира, згідно розкладу руху автобуса без відшкодування вартості проїзду.

Пасажиру забороняється:

  • Відволікати водія під час руху.
  • Перевозити багаж на сидіннях. Ручна поклажа розміщується на спеціально відведених полицях.
  • Ставити багаж в проході.
  • Стояти в проході і переміщатися по салону автобуса під час руху.
  • Курити та вживати алкогольні напої, а також наркотичні речовини під час поїздки.
  • Без потреби використовувати аварійне обладнання.
  • Фото- і відеозйомка під час проходження кордону.

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПЕРЕВІЗНИКА

Перевізник зобов’язаний:

  • Перед поїздкою ознайомити водія із схемою маршруту і вручити йому розклад руху.
  • Своєчасно надати автобус в належному технічному і санітарному стані.
  • Забезпечити пасажиру безпечну, комфортну поїздку в автобусі відповідно до Договору перевезення і затвердженим розкладом.
  • Забезпечити пасажирам проїзд до кінцевого пункту маршруту без додаткових витрат у разі припинення поїздки через технічну несправність автобуса. У разі вимушеної зупинки і в разі відсутності можливості доставки пасажира до місця прибуття, перевізник повертає вартість сплаченого проїзду і перевезення багажу (за вирахуванням комісійного збору) з розрахунку відстані від місця поломки або вимушеної зупинки до кінцевого пункту прибуття, що регулюється Договором про спільну діяльність.
  • Перевізник несе відповідальність тільки за наявність одиниці багажу. За працездатність, а також за незначне псування багажу (плями, порізи, подряпини, заломи, зламані коліщатка, ручки і тд) компанія відповідальності не несе.
  • Перевізник не несе відповідальності за ручну поклажу, речі, залишені в автобусі, а також за втрату пасажиром грошей, документів, коштовностей і т.п.
  • Компанія не несе відповідальності за відхилення від графіка маршруту, який виник по неконтрольованих причинах (тривале проходження кордону, погодні умови, затори, ремонт доріг, дія державних органів, форс-мажор і т.д.).

Перевізник має право:

  • Скасувати рейс автобуса за обставин, які він не зміг передбачити і запобігти, незважаючи на всі вжиті заходи. У цьому випадку перевізник повертає пасажиру вартість сплачених пасажиром послуг. Крім того, підлягають поверненню підтверджені відповідними документами витрати, яких зазнав пасажир і пов’язані з його можливим поверненням у зазначене у квитку місце початку поїздки і відбуттям з нього найдешевшим засобом транспорту.
  • Обмежити або припинити міжнародні перевезення на території своєї держави в разі епідемії, стихійного лиха або обставин непереборної сили (форс-мажор).
  • Відмовити у перевезенні, якщо пасажир з’являється на посадку в брудному одязі, з ознаками алкогольного/наркотичного сп’яніння, з агресивною/неадекватною поведінкою або іншим чином загрожує чи обмежує безпеку, здоров’я та комфорт інших пасажирів і/або екіпажу, веде себе неадекватно або не має при собі документів, необхідних для перетину кордону.
  • У разі, якщо перевізнику не вдалося зв’язатися з пасажиром за контактним телефоном, вказаним у квитку, компанія знімає з себе відповідальність в інформуванні пасажира заздалегідь про зміни рейсу. У даному випадку претензії не приймаються.
  • Вносити зміни і доповнення до розкладу маршрутів і тарифи.
  • Змінити посадкове місце пасажира в автобусі без попереднього його повідомлення і згоди.